.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران خبر داد:
کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی
شمال نیوز : رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران از کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی خبر داد .
کسب رتبه برتر کشوری این شرکت در حوزه فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در فضای مجازی

به گزارش شمال نیوز، سید مهدی حسنی با اعلام این خبر گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته در زمستان سال گذشته ، روابط عمومی شرکت گاز مازندران، جز ۵ شرکت برتر در حوزه فضای مجازی در بین شرکت های وابسته شرکت ملی گاز ایران شد.

 

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران اضافه کرد: از مهمترین شاخص های این ارزیابی، انعکاس اخبار مرتبط در رسانه های مکتوب و الکترونیک، باز نشر محتوای مرتبط با شرکت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های پر مخاطب، تهیه و تدوین اخبار و محتوای مناسب جهت پرتال شرکت، تولید موشن گرافی، تیزر، نشان آگهی، اینفوگرافیک، کلیپ، مصاحبه خبری، زیر نویس تلویزیون، زیر نویس شعارهای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در روزنامه ها، بازنشر اخبار سازمان در شبکه های اجتماعی، تولید و ارسال خبر برای درج در سایت شرکت ملی گاز می باشد.

 

«شمال نیوز» این موفقیت را به همکاران خود در روابط عمومی شرکت گاز مازندران تبریک گفته و موفقیت های بیش از پیش را برای این مجموعه فعال و پویا آرزومند است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.